Konferencja „W przetargowym trójkącie” jest dialogiem i odpowiedzią na potrzebę dalszej integracji środowiska zakupowego, marketingowego i agencji komunikacji marketingowej.
Jest to platforma wymiany opinii eksperckich branży marketingowej. Poza ogromną dawką wiedzy merytorycznej konferencja jest również okazją do spotkania i nawiązania relacji z ekspertami.

Nasza ekspertka Weronika Szwarc-Bronikowska wystąpiła w panelu dotyczącym współpracy agencji i domu mediowego z klientami. Temat wzbudza od lat emocje: Czy istnieje najlepsza forma takiej współpracy? Czy dom mediowy jest jedynie dostawcą czy jednak doradcą, partnerem w drodze ku realizacji celu klienta? Na te i wiele innych pytań można było posłuchać wypowiedzi ekspertów z obu stron, również klientów.

Jeśli temat Cię zainteresował, skontaktuj się z nami. Chętnie opowiemy Ci o wnioskach.

Media People Dom Mediowy - W Przetargowym TrójkącieMedia People Dom Mediowy - W Przetargowym TrójkącieMedia People Dom Mediowy - W Przetargowym TrójkącieMedia People Dom Mediowy - W Przetargowym TrójkącieMedia People Dom Mediowy - W Przetargowym TrójkącieMedia People Dom Mediowy - W Przetargowym TrójkącieMedia People Dom Mediowy - W Przetargowym Trójkącie