Media People od początku istnienia wspiera Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB w ramach konferencji Forum Marketingu Zintegrowanego. Mamy przyjemność przewodniczyć Radzie Programowej FMZ.

Nasi widzowie mogli przeanalizować  case’y najciekawszych i najbardziej inspirujących kampanii marketingu zintegrowanego, które w ostatnim czasie intrygowały i potwierdziły wynikami, zasadność podejmowanych rozwiązań. Formuła dzielenia się wiedzą przez praktyków marketingu, daje możliwość zobaczenia z czym mierzą się inni w branży, jakie podejmują wyzwania.

 

FMZ to nie tylko wiedza gotowa do wprowadzenia i inspiracja, ale również motywacja do działania i odpowiedź na pytanie, co robić, by nadążyć za przyszłością i nadal zostać w grze rynkowej.

 

Na tegorocznej konferencji mogliśmy zobaczyć najlepsze kampanie zrealizowane w Polsce min. IKEA, Kubota, OLX Polska, CEDC International, Nestlé, oraz zainspirać się wizjami i rozwiązaniami technologicznymi przyszłości dzięki HTC Polska (Bartosz Żuk), AVON Polska (Anna Jakubowski), Pracownia Gier Szkoleniowych, Res Publica Nowa (Wojciech Przybylski) i Katarzyna Dorsey z Yosh.AI.

 

Dziękujemy za zaufanie i zapraszamy za rok.