Media People - media houseMedia People - media houseMedia People - media houseMedia People - media houseMedia People - media houseMedia People - media houseMedia People - media houseMedia People - media houseMedia People - media houseMedia People - media houseMedia People - media houseMedia People - media houseMedia People - media houseMedia People - media houseMedia People - media house

Oferty pracy: PROGRAMMATIC SPECIALIST

Miejsce pracy: Warszawa

 

OCZEKIWANIA

 

  • min. rok doświadczenia w realizacji kampanii online (wgrywanie kreacji i tagów, ustawienia kampanii, realizacja, optymalizacja, raportowanie);
  • znajomość pojęć i wskaźników, procesu obsługi i realizacji kampanii z zakresu digital advertising, performacne  oraz ekosystemu programmatic;
  • umiejętność tworzenia, monitorowania i analizowania kampanii online w systemie Adform;
  • umiejętności optymalizacji kampanii na bazie podanych współczynników;
  • znajomość pakietu MS Office (w szczególności: Excel oraz PowerPoint);
  • swobodne posługiwanie się formułami i tabelami przestawnymi w Excel’u;
  • umiejętność przygotowywania prezentacji i ofert w PPT;
  • znajomość narzędzi analityki internetowej (GA, Gemius, Google Studio);
  • podstawowa wiedza dotycząca performance marketingu (Google Adwords, Facebook Ads, remarketing, afiliacje płatne, Adform, DoublleClick). 

 

A jeśli do tego posiadasz:

  • umiejętności samodzielnego działania, doskonałej organizacji pracy i współpracy w zespole;
  •  Zdolności analityczne, zdolność formułowania przejrzystych wniosków i rekomendacji;
  • myślenie nieszablonowe i umiejętność przekonywania innych do swoich pomysłów;
  • łatwości w szukaniu rozwiązań potencjalnych problemów;,
  • proaktywna postawa, chęć nauki i pozytywne nastawienie, łatwość w nawiązywaniu kontaktów  😊

MILE WIDZIANE:

  • doświadczenie w prowadzeniu i realizacji kampanii reklamowych z zakresu e-commerce;
  • doświadczenie w obsłudze DSP (DV360, Xandr itp.), adserwerów (DoubleClick Campaign Manager, gDE itp.), web-analityki (Google Analytics, Google Tag Manager itp.);
  • podstawowa znajomość HTML5/CSS3/JavaScript (umiejętność podstawowego weryfikowania pikseli na stronie/w kreacji).

 

ZADANIA: 

  • udział w przygotowywaniu rekomendacji i strategii dla naszych klientów;
  • planowanie, realizacja i rozliczenie kampanii, w tym zarządzanie budżetami;
  • bezpośredni kontakt i współpraca z klientami, wydawcami i innymi partnerami zewnętrznymi;
  • monitorowanie kampanii realizowanych w modelu Programmatic, analiza efektywności kampanii reklamowych i ich optymalizacja;
  • prezentowanie raportów i omawianie wyników, wyciąganie wnio`sków do kolejnych rekomendacji;
  • udział w spotkaniach z partnerami (SSP/DSP), wydawcami, obsługa deali programmatycznych;
  • oraz co równie ważne – budowanie i utrzymywanie relacji z klientami

 

Napisz do nas: kontakt@mediapeople.pl