Dom Mody Klif, Galeria Klif i Turawa Park nowymi klientami Media People
Media People wygrał przetarg na obsługę mediową Domu Mody Klif, Galerii Klif oraz Centrum Handlowego Turawa Park
Dom mediowy Media People wygrał przetarg na obsługę mediową Domu Mody Klif w Warszawie, Galerii Klif w Gdynii oraz Centrum Handlowego Turawa Park w Opolu, zarządzanych przez BNP PARIBAS REAL ESTATE.
Zwycięzca został wyłoniony w przetargu spośród 4 konkurentów. W zakresie współpracy Media People odpowiedzialny jest za tworzenie strategii mediowych, planowanie oraz zakup mediów.
– Strategie komunikacji przygotowywane dla zarządzanych przez nas obiektów zakładają bardzo selektywne i niszowe aktywności mediowe. Zdecydowaliśmy się na współpracę z domem mediowym Media People, ponieważ wykazał się wysokim zaangażowaniem i przygotował szereg ciekawych propozycji działań mediowych. – komentuje wybór Pani Anna Muszyńska-Gniado, Marketing Director, Property Management, BNP Paribas Real Estate
– To dla nas zawsze wielka radość móc obsługiwać brandy, przed którymi stoją ciekawe wyzwania, a w dodatku których sami jesteśmy klientami. Konkurencja w tym segmencie jest coraz większa, a konsumenci bardziej wymagający. Trudniejsze staje się przyciągnięcie klientów spoza najbliższej okolicy. Eksploracja nowych i optymalnych rozwiązań mediowych – z naszego punktu widzenia, jest zawsze najciekawsza. Mnie osobiście, w szczególności, klient urzekł podejmowanymi działaniami w obszarze sztuki – komentuje Weronika Szwarc-Bronikowska, wiceprezeska Media People.
