Konferencja Co gryzie marketera? czyli 8. Forum Marketingu Zintegrowanego zorganizowana przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB odbyła się w dniach 6-7 października, w kinie Cinema City-Galeria Mokotów, pod hasłem Human to Human – koncepcja marketingu odkryta na nowo? Już po raz ósmy marketerzy przedstawili najlepsze kampanie marketingu 360° ostatnich miesięcy. W tym roku pojawiły się dwie nowości: prelekcje z coachami oraz koktajl party.

Były to dwa dni  wypełnione dawką praktycznej wiedzy, pomysłów i inspiracji. Dzień pierwszy to prezentacje licznych case studies kampanii marketingowych.  Przenikliwe spojrzenie w przeszłość – na to, co w marketingu działo się w ostatnich miesiącach.

  • Lojalność. Najtrudniejsza do osiągnięcia i najbardziej pożądana.
  • Od kołyski aż po grób. Shopper i jego podróż dookoła marki – dzisiaj.
  • Event marketing jako poligon doświadczalny dla marki.

Dzień drugi przebiegł pod znakiem przyszłości i sposobów, w jaki marketerzy mogą mierzyć się z wyzwaniami, przed którymi stoją.

  • Jak budować bliską relację z konsumentką i dlaczego niezbędne jest do tego mapowanie psychograficzne?
  • Wymyślmy firmę na nowo.
  • CSR & odbiór rynkowy, a trendy przyszłości?

Uczestnicy Forum Marketingu Zintegrowanego to przede wszystkim przedstawiciele średniego i wyższego szczebla zarządzania w działach marketingu, osoby na co dzień mierzące się z wyzwaniami rynku i szukające inspiracji oraz praktycznej wiedzy.

W radzie programowej Forum zasiadła nasza ekspertka Weronika Szwarc-Bronikowska.

Więcej informacji znajdziesz na stronie Polskiego Stowarzyszenia Marketingu.

 

Forum Marketingu Zintegrowanego - MediaPeople Dom mediowyForum Marketingu Zintegrowanego - MediaPeople Dom mediowyForum Marketingu Zintegrowanego - MediaPeople Dom mediowyForum Marketingu Zintegrowanego - MediaPeople Dom mediowy