Długofalowym celem kampanii jest odczarowanie społecznej świadomość na temat stwardnienia rozsianego. SM to nie wyrok ale choroba, z którą można i trzeba walczyć.
Fundacja chce zbudować świadomość tego, że pomimo definiowania Stwardnienia Rozsianego jako choroby, ciężkiej i przewlekłej, to właściwa terapia rozpoczęta
na wczesnym etapie coraz częściej daje szasnę na w pełni normalne funkcjonowanie. Długofalowo – uświadomienie faktu, że leczenie stwardnienia rozsianego jest możliwe –
buduje świadomość konieczności lepszego finansowania terapii SM.
W ostatniej kampanii, mówimy o Szkole Motywacji, która powstała aby pomagać skuteczniej radzić sobie z codziennymi sprawami. Do współpracy zostali zaproszeni najwybitniejsi trenerzy, specjaliści i lekarze.
Został stworzony specjalny program, który będzie uczył pacjentów lepiej się komunikować, wywierać wpływ i bronić się przed niesatysfakcjonującymi relacjami.
Skuteczna, mądra komunikacja to najlepszy sposób by walczyć o siebie.
Agencja Telescope przygotowała min. kreację, którą możecie zobacz tu:
Spoty będą emitowane w telewizji TVN i TVP oraz sieci kin należących do brokera reklamy kinowej KinAds .
Więcej o Szkole Motywacji http://www.szkola-motywacji.pl