Purella Food producent zdrowych przekąsek, rozpoczął kampanię serii produktów BeRAW! Ewa Chodakowska.

Celem kampanii jest wzrost świadomości marki wśród kobiet dbających o zdrową i zbilansowaną dietę. Kobiet, dla których ważne jest to co jedzą i które unikają przekąsek o wysokiej zawartości cukrów.

Działania zaplanowane są w telewizji i internecie.

 

Z badań wiemy, że Polki starają się świadomie wybierać żywność. Szukają zdrowych produktów ale również chciałyby żyć zdrowo. Tylko część z nich regularne uprawia sport.

Dla większości wysiłek fizyczny oznacza spacerowanie lub jazdę na rowerze. Bez względu na powody tego stanu czy też formę aktywności fizycznej, przekąski BeRAW! Ewa Chodakowska są dla wszystkich.

Kampania ma na celu powiększenie zasięgu wśród kobiet dbających o siebie, a które niekoniecznie ćwiczą z Ewą Chodakowską. Dla nich, osoba Ewy Chodakowskiej jest certyfikacją produktu.

 

Kampania będzie trwała do końca listopada. Równocześnie trwa konkurs na Facebooku, w którym można wygrać metamorfozę na Mauritiusie oraz promocje w miejscach sprzedaży.

Kreację przygotował klient osobiście. Media zaplanował i kupił dom mediowy Media People.

 

Więcej informacji na stronie www.beraw.pl