Media People Dom mediowy eksperciMedia People Dom mediowyMedia People Dom mediowy eksperciMedia People Dom mediowyMedia People Dom mediowyMedia People Dom mediowy eksperciMedia People Dom mediowyMedia People Dom mediowyMedia People Dom mediowyMedia People Dom mediowy eksperciMedia People Dom mediowyMedia People Dom mediowyMedia People Dom mediowyMedia People Dom mediowy eksperciMedia People Dom mediowy eksperci

Dołącz do nas


Digital media manager / senior digital planner

Miejsce pracy: Warszawa

ZADANIA W RAMACH STANOWISKA PRACY

  • samodzielne i kompleksowe przygotowanie strategii i rekomendacji digital
  • udział w przetargach i projektach new business
  • współpraca z klientami, wydawcami, podwykonawcami na poziomie budowania codziennej relacji, organizowania i moderacji spotkań

OCZEKUJEMY

  • doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • zdolności analitycznych oraz umiejętności formułowania przejrzystych wniosków i rekomendacji
  • umiejętności przygotowywania i prezentacji ofert w PPT i Excel
  • umiejętności analizowania wyników i optymalizowania kampanii online
  • umiejętności negocjacyjnych
  • nieszablonowego myślenia i umiejętności przekonywania innych do swoich pomysłów
  • znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

MILE WIDZIANE

  • wiedza z zakresu realizacji kampanii reklamowych e-commerce oraz znajomość ekosystemu programmatic
  • znajomość narzędzi DV360, AdForm, DoubleClick Campaign Manager, gDE, Google Analytics, Google Tag Manager

OFERUJEMY

  • możliwość wyboru formy zatrudnienia
  • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności
  • dodatkowe bonusy poza stałym wynagrodzeniem
  • możliwość pracy w systemie hybrydowym
  • szkolenia indywidulanie dobierane do potrzeb
  • dogodna lokalizacja biura na Mokotowie, tuż przy metrze
  • kameralna atmosfera
  • pyszna kawa, liściasta herbata, zdrowe słodkości

kontakt@mediapeople.pl

PROGRAMMATIC SPECIALIST

Miejsce pracy: Warszawa

OCZEKIWANIA

  • min. rok doświadczenia w realizacji kampanii online (wgrywanie kreacji i tagów, ustawienia kampanii, realizacja, optymalizacja, raportowanie);
  • znajomość pojęć i wskaźników, procesu obsługi i realizacji kampanii z zakresu digital advertising, performacne  oraz ekosystemu programmatic;
  • umiejętność tworzenia, monitorowania i analizowania kampanii online w systemie Adform;
  • umiejętności optymalizacji kampanii na bazie podanych współczynników;
  • znajomość pakietu MS Office (w szczególności: Excel oraz PowerPoint);
  • swobodne posługiwanie się formułami i tabelami przestawnymi w Excel’u;
  • umiejętność przygotowywania prezentacji i ofert w PPT;
  • znajomość narzędzi analityki internetowej (GA, Gemius, Google Studio);
  • podstawowa wiedza dotycząca performance marketingu (Google Adwords, Facebook Ads, remarketing, afiliacje płatne, Adform, DoublleClick). 

A jeśli do tego posiadasz:

  • umiejętności samodzielnego działania, doskonałej organizacji pracy i współpracy w zespole;
  •  Zdolności analityczne, zdolność formułowania przejrzystych wniosków i rekomendacji;
  • myślenie nieszablonowe i umiejętność przekonywania innych do swoich pomysłów;
  • łatwości w szukaniu rozwiązań potencjalnych problemów;,
  • proaktywna postawa, chęć nauki i pozytywne nastawienie, łatwość w nawiązywaniu kontaktów  😊

MILE WIDZIANE:

  • doświadczenie w prowadzeniu i realizacji kampanii reklamowych z zakresu e-commerce;
  • doświadczenie w obsłudze DSP (DV360, Xandr itp.), adserwerów (DoubleClick Campaign Manager, gDE itp.), web-analityki (Google Analytics, Google Tag Manager itp.);
  • podstawowa znajomość HTML5/CSS3/JavaScript (umiejętność podstawowego weryfikowania pikseli na stronie/w kreacji).

ZADANIA: 

  • udział w przygotowywaniu rekomendacji i strategii dla naszych klientów;
  • planowanie, realizacja i rozliczenie kampanii, w tym zarządzanie budżetami;
  • bezpośredni kontakt i współpraca z klientami, wydawcami i innymi partnerami zewnętrznymi;
  • monitorowanie kampanii realizowanych w modelu Programmatic, analiza efektywności kampanii reklamowych i ich optymalizacja;
  • prezentowanie raportów i omawianie wyników, wyciąganie wnio`sków do kolejnych rekomendacji;
  • udział w spotkaniach z partnerami (SSP/DSP), wydawcami, obsługa deali programmatycznych;
  • oraz co równie ważne – budowanie i utrzymywanie relacji z klientami

Jeśli to Ty – napisz do nas koniecznie!

kontakt@mediapeople.pl

MEDIA ASSISTANT 

Miejsce pracy: Warszawa

OCZEKIWANIA

  • Praktyczna umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office, w szczególności Excel i Power Point.

  • Zainteresowanie rynkiem reklamy internetowej.

  • Umiejętności samodzielnego działania, doskonałej organizacji pracy i współpracy w Zespole. 

  • Ważniejsze niż doświadczenie zawodowe są dla nas: pozytywne nastawienie, otwartość na poznawanie nowych rzeczy, nieszablonowe myślenie, łatwość w nawiązywaniu kontaktów.

MILE WIDZIANE

  • Język angielski w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie

ZADANIA

  • Wsparcie teamu w planowaniu i zakupie mediów, oraz w realizacji i rozliczaniu kampanii. 
  • Monitorowanie, przygotowywanie analiz i raportów dotyczących realizowanych kampanii, rynku, trendów i konkurencji. sporządzanie zestawień i prezentacji multimedialnych.
  • Kontakt z wydawcami, wycena powierzchni reklamowej, kontrola poprawności materiałów reklamowych, koordynacja prostych kampanii reklamowych.

NAPISZ: kontakt@mediapeople.pl