Media People Dom mediowyMedia People Dom mediowyMedia People Dom mediowy eksperciMedia People Dom mediowyMedia People Dom mediowy eksperciMedia People Dom mediowyMedia People Dom mediowyMedia People Dom mediowy eksperciMedia People Dom mediowyMedia People Dom mediowy eksperciMedia People Dom mediowyMedia People Dom mediowy eksperciMedia People Dom mediowyMedia People Dom mediowyMedia People Dom mediowy eksperci

ZESPÓŁ

Agata Dutkowska

Digital media manager

O mnie

Pracę w mediach zaczęłam w 2014 roku, od początku zajmuję się kampaniami digitalowymi, choć przez lata miałam okazję przygotowywać także projekty offline. Wiedzę nabywałam w największym sieciowym domu mediowym, którym przez lata koordynowałam działania online marki Mitsubishi, a także programmatic dla Gratki i kampanie digitalowe dla Allegro. Szczególne miejsce w moim sercu zajmuje trudna sztuka łączenia contentu z performensem.
Po godzinach w zakresie digitalu współpracuję z Centrum Praw Kobiet oraz Fundacją eFkropka.

Pasja

W wolnym czasie rysuję i maluję, a także namiętnie oglądam filmy. Ostatnio przede wszystkim dokumentalne oraz te bardzo, bardzo złe. Mam ogromną słabość do kina koreańskiego, podobnie jak do koreańskiej kuchni. Chętnie przemierzam kilometry na rowerze. Dużo czasu poświęcam nauce, rozpoczynając przygotowania do długiego kształcenia w kierunku nowego zawodu - psychoterapeuty. A jak zostanie mi w tym wszystkim jedna wolna ręką to staram się nią upilnować mojego kota Sernika.

Ekspert w obszarach

- strategia digital
- planowanie i zakup mediów digital
- programmatic
- performance

Klienci

M1, Makro, Estee Lauder, Gratka.pl, Mitsubishi, Allegro