Media People Dom mediowyMedia People Dom mediowyMedia People Dom mediowy eksperciMedia People Dom mediowy eksperciMedia People Dom mediowyMedia People Dom mediowyMedia People Dom mediowyMedia People Dom mediowyMedia People Dom mediowyMedia People Dom mediowy eksperciMedia People Dom mediowy eksperciMedia People Dom mediowy eksperciMedia People Dom mediowy eksperciMedia People Dom mediowyMedia People Dom mediowy

ZESPÓŁ

Grzegorz Roszkowski

Account Director

O mnie

Od początku swojej pracy zawodowej jestem związany z branżą komunikacji marketingowej. Przez te kilkanaście lat pracowałem zarówno w sieciowych domach mediowych, jak i lokalnych organizacjach. Były to nie tylko domy mediowe, ale także agencje komunikacji oraz reklamowe. Dzięki temu zdobyłem szerokie doświadczenie, poznałem kompletny proces – od wstępnej analizy, poprzez strategie komunikacji, koncepty kreatywne, strategie mediowe, po produkcję i realizację. Lata bogatych doświadczeń utwierdziły mnie w przekonaniu, że najbliższy jest mi ekosystem mediowy. I w tym obszarze realizuję się. Przy czym zawsze, w sposób naturalny, spoglądam na swoje projekty z szerszej perspektywy.

Pasja

Odkąd moja pamięć sięga, w sposób naturalny przyciągał mnie ruchomy obraz – film. Niezależnie od nośnika, czy to czarno-biały telewizor, tradycyjna stara sala kinowa, smartfon, LCD, multiplex, ciekawa fabularnie i przemyślana formalnie historia opowiadana za pomocą ruchomego obrazu i dźwięku wciąga mnie za każdym razem. Ale kino to nie tylko sam film. To cała instytucja kultury, którą wciąż eksploruję i poznaję. Festiwale, przeglądy, literatura fachowa, dziennikarstwo, historia kina, teoria filmu, analizy i interpretacje…można by jeszcze długo wymieniać. Oraz studia filmoznawcze, które hobbistycznie ukończyłem na UJ w Krakowie. Była to dla mnie fascynująca przygoda, mimo wielu wyrzeczeń związanych ze studiowaniem w trakcie pracy zawodowej.

Ekspert w obszarach

- strategie komunikacji

- strategie mediowe

- projekty kompleksowe łączące offline i digital

- planowanie i zakup mediów offline

- pogłębione analizy komunikacji marketingowej

- client service

Klienci

Pracowałem dla klientów z całego spektrum branż, zarówno dla globalnych korporacji, jak i lokalnych graczy, m.in. Lotos, Warta, Kompania Piwowarska, Intermarche, Samsung, Domino’s Pizza, SuperDrob i wielu innych. Największym źródłem satysfakcji są dla mnie kompleksowe projekty mediowe. Projekty, które przynoszą wymierne efekty dla klientów dzięki trafnemu połączeniu wielu różnych kanałów i narzędzi, tworzących ekosystem mediowy.