Od początku swojej pracy zawodowej jestem związany z branżą komunikacji marketingowej. Przez te kilkanaście lat pracowałem zarówno w sieciowych domach mediowych, jak i lokalnych organizacjach. Były to nie tylko domy mediowe, ale także agencje komunikacji oraz reklamowe. Dzięki temu zdobyłem szerokie doświadczenie, poznałem kompletny proces – od wstępnej analizy, poprzez strategie komunikacji, koncepty kreatywne, strategie mediowe, po produkcję i realizację. Lata bogatych doświadczeń utwierdziły mnie w przekonaniu, że najbliższy jest mi ekosystem mediowy. I w tym obszarze realizuję się. Przy czym zawsze, w sposób naturalny, spoglądam na swoje projekty z szerszej perspektywy.
ZESPÓŁ
Grzegorz Roszkowski
O mnie
Pasja
Odkąd moja pamięć sięga, w sposób naturalny przyciągał mnie ruchomy obraz – film. Niezależnie od nośnika, czy to czarno-biały telewizor, tradycyjna stara sala kinowa, smartfon, LCD, multiplex, ciekawa fabularnie i przemyślana formalnie historia opowiadana za pomocą ruchomego obrazu i dźwięku wciąga mnie za każdym razem. Ale kino to nie tylko sam film. To cała instytucja kultury, którą wciąż eksploruję i poznaję. Festiwale, przeglądy, literatura fachowa, dziennikarstwo, historia kina, teoria filmu, analizy i interpretacje…można by jeszcze długo wymieniać. Oraz studia filmoznawcze, które hobbistycznie ukończyłem na UJ w Krakowie. Była to dla mnie fascynująca przygoda, mimo wielu wyrzeczeń związanych ze studiowaniem w trakcie pracy zawodowej.
Ekspert w obszarach
- strategie komunikacji
- strategie mediowe
- projekty kompleksowe łączące offline i digital
- planowanie i zakup mediów offline
- pogłębione analizy komunikacji marketingowej
- client service
Klienci
Pracowałem dla klientów z całego spektrum branż, zarówno dla globalnych korporacji, jak i lokalnych graczy, m.in. Lotos, Warta, Kompania Piwowarska, Intermarche, Samsung, Domino’s Pizza, SuperDrob i wielu innych. Największym źródłem satysfakcji są dla mnie kompleksowe projekty mediowe. Projekty, które przynoszą wymierne efekty dla klientów dzięki trafnemu połączeniu wielu różnych kanałów i narzędzi, tworzących ekosystem mediowy.