Z branżą mediową jestem związany prawie od jej początków w Polsce,czyli od roku 1996. Przez wszystkie te lata z wielką pasją poznawałem media oraz miałem możliwość zdobycia doświadczenia w komunikacji marek z różnych branż, dzięki współpracy z dziesiątkami Klientów, z kompletnie różnych sektorów gospodarki. Poznałem komunikację marketingową z wielu perspektyw, dzięki pracy zarówno po stronie największych międzynarodowych domów mediowych (Universal McCann, Leo Burnett, Initiative, MediaCom, Maxus), zajmując się coraz to bardziej rozległymi obszarami, włączając zarządzanie całością biznesu; jak i po stronie Klienta (w firmie Orange) i mediów.
Mówiąc skromnie, udało mi się zdobyć dość szeroką perspektywę i doświadczenie.
Przez cały jednak ten czas, najbardziej ekscytująca wydawała mi się komunikacja marki z docelowym odbiorcą. Miałem szczęście pracować dla Klientów, którzy dopiero zaczynali i od początku wiadomo było, że będą walczyć o pozycje liderów w swoich kategoriach. Dało mi to możliwość współtworzenia kampanii wprowadzających na rynek chociażby takie marki jak Play czy Alior Bank. Ogromną satysfakcję sprawiają mi realizacje kampanii społecznych. To projekty wyjątkowo trudne, wymagające uruchomienia bliskich, osobistych relacji z mediami. To dzięki ich sercu i empatii jesteśmy w stanie je realizować. Będąc częścią albo autorem takich kampanii, mam głębokie poczucie wyższego sensu. Może zabrzmi to patetycznie, ale sprawia mi wielką radość angażowanie się w rzeczy, które stwarzają świat lepszym.
Wielokrotnie zasiadałem w jury konkursów EFFIE Awards i Media Trends, co pozwoliło mi dodatkowo poznać najlepsze praktyki komunikacji marketingowej
w Polsce.