Media People Dom mediowy Media People Dom mediowy eksperci Media People Dom mediowy Media People Dom mediowy eksperci Media People Dom mediowy eksperci Media People Dom mediowy eksperci Media People Dom mediowy Media People Dom mediowy Media People Dom mediowy Media People Dom mediowy Media People Dom mediowy Media People Dom mediowy Media People Dom mediowy eksperci Media People Dom mediowy eksperci Media People Dom mediowy

ZESPÓŁ

Piotr Migdał

Account manager

O mnie

Moja przygodę z mediami zaczynałem od działu zakupów telewizji. Przez ponad 16 lat pracując w sieciowych domach mediowych zostałem nie tylko specjalistą od planowania i zakupu kampanii mediowych, ale także od strategii promocji. Współuczestniczyłem w tworzeniu planów marketingowych. Teraz nadszedł czas na wykorzystanie tej wiedzy dla wsparcia sektora MSP.

Pasja

Są co najmniej dwie: moi synowie, którzy zawsze dbają, abym nie nudził się oraz koszykówka. Ta druga, nie tylko w wykonaniu drużyn NBA. ☺ Co pewien czas lubię także zgłębić nurtujące problemy historii Polski, opierając się na pierwszorzędnej literaturze dotyczącej mniej znanych momentów naszych dziejów.

Ekspert w obszarach

- planowanie komunikacji marketingowej,
- planowanie strategiczne mediów,
- planowanie i zakup mediów offline,
- koordynacja aktywacji międzynarodowych.

Klienci

Grupa ING, Polpharma, USP Zdrowie, Sony, LG, Coca Cola, Volvo, Fiat, Ford, Obi, Leroy Merlin, Tesco, Avans i wielu innych.

Branże:
bankowość, farmacja, elektronika, motoryzacja, sieci handlowe.