// ZESPÓŁ
Weronika
Szwarc-Bronikowska
Wiceprezeska zarządu
ds. strategii i rozwoju, partnerka
weronika@mediapeople.pl
-
O mnie
-
Pasja
-
Ekspert
-
Klienci
Od wielu lat współpracuję z sektorem MSP. Przez 11 lat współtworzyłam najlepszy niezależny polski dom mediowy. Doświadczenia zdobyte w codziennej pracy z klientami uświadomiły mi, że istnieje ogromna potrzeba rozszerzenia zakresu działalności. Same media to dziś zbyt mało. Przedsiębiorstwa potrzebują odpowiednio przygotować się do kampanii aby maksymalnie wykorzystać moment inwestycji w reklamę.
Wierzę w pracę u podstaw. W solidną pracę. Dlatego chętnie poświęcam czas studentom. Prowadzę szkolenia z planowania mediów dla firm oraz na Uniwersytecie SWPS.
Uwielbiam uczyć się, poznawać. Dzisiejszy świat daje nam unikalny na przestrzeni historii cywilizacji dostęp do informacji i wiedzy. Prędkość oraz możliwa jakość źródeł jej pozyskiwania jest absolutnie ekscytująca. Obszary moich zainteresowań są dość szerokie: sprawy międzynarodowe, fizyka, sztuka dawna i współczesna. Uwielbiam rysować i malować, choć ostatnio zdecydowane brakuje mi na to czasu. Zawsze jednak znajdę czas na pomoc innym.
Ekspert w obszarach:
- strategie komunikacji mediowych
- planowanie i zakup mediów offline
- media online, social media
- obsługa klienta
Budimex, Marvipol, Parkridge, Roca, Franke, A+E Network, G+J, Agora, Prószyński i S-ka, Primavera, Polskie Stowarzyszenie Producentów Oleju Rzepakowego, Herbapol Poznań, Bittner, Candy, Madej&Wróbel, Matras, DnB Nord, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości i wiele innych.
Kluczowe branże: nieruchomości, wnętrzarsko-budowlana, mediowa, FMCG, farmaceutyczna oraz sektor publiczny.