Post
[:pl]Media People nagrodzone! WARCI ZAUWAŻENIA od Press w „Panoramie Reklamy”[:en]Media People awarded! WORTH NOTICING by Press in “Advertising Panorama”[:]
[:pl]
Miesięcznik Press w raporcie „Panorama Reklamy” wyróżnił Media People za wysoki wzrost przychodów (20%)
i zdobycie nowych budżetów, doceniając ich sukces w konkurencyjnym środowisku agencji reklamowych
Miesięcznik Press tworzy podsumowanie rynku reklamowego w Polsce w postaci raportu “Panorama Reklamy”.
Redakcja przygląda się wszystkim agencjom i domom mediowym, analizując ich ofertę, zrealizowane kampanie, wygrane przetargi, wyniki finansowe i inne.
Na tej podstawie prezentuje wszystkie profesjonalne podmioty w naszym kraju. W wyniku tej analizy wybiera laureatów.
W tym roku jako jedyni znaleźliśmy się wśród międzynarodowych konkurentów. Łącznie redakcja przyznała pięć nagród.
Przekazując nam nagrodę “Warci Zauważenia”, stwierdziła: „w branży zdominowanej przez duże sieciowe agencje czasem trudno zauważyć te mniejsze, które jednak potrafią zdobywać klientów wartych zazdrości większych konkurentów. Media People kolejny rok z rzędu mogła pochwalić się wysokim, 20-procentowym wzrostem przychodów i zdobyciem wielu nowych budżetów.”

Media People awarded! WORTH NOTICING by Press in “Advertising Panorama”.
Monthly magazine Press, in its “Advertising Panorama” report, distinguished Media People for their high revenue growth (20%)
and acquisition of new budgets, acknowledging their success in the competitive environment of advertising agencies.
Press creates a summary of the advertising market in Poland in the form of the “Advertising Panorama” report. The editorial team scrutinizes all agencies and media houses, analyzing their offers, executed campaigns, won tenders, financial results, and more. Based on this, it presents all professional entities in our country. As a result of this analysis, we found ourselves among international competitors this year. In total, the editorial team awarded five prizes. Handing us the “Worth Noticing” award, they stated: “In an industry dominated by large network agencies, it is sometimes difficult to notice the smaller ones, which, however, can attract clients worth the envy of larger competitors. For yet another year, Media People could boast a high 20% revenue growth and the acquisition of many new budgets.”

[:]
