Miesięcznik Press w raporcie „Panorama Reklamy” wyróżnił Media People za wysoki wzrost przychodów (20%)
i zdobycie nowych budżetów, doceniając ich sukces w konkurencyjnym środowisku agencji reklamowych
Miesięcznik Press tworzy podsumowanie rynku reklamowego w Polsce w postaci raportu „Panorama Reklamy”.
Redakcja przygląda się wszystkim agencjom i domom mediowym, analizując ich ofertę, zrealizowane kampanie, wygrane przetargi, wyniki finansowe i inne.
Na tej podstawie prezentuje wszystkie profesjonalne podmioty w naszym kraju. W wyniku tej analizy wybiera laureatów.
W tym roku jako jedyni znaleźliśmy się wśród międzynarodowych konkurentów. Łącznie redakcja przyznała pięć nagród.
Przekazując nam nagrodę „Warci Zauważenia”, stwierdziła: „w branży zdominowanej przez duże sieciowe agencje czasem trudno zauważyć te mniejsze, które jednak potrafią zdobywać klientów wartych zazdrości większych konkurentów. Media People kolejny rok z rzędu mogła pochwalić się wysokim, 20-procentowym wzrostem przychodów i zdobyciem wielu nowych budżetów.”