Head & Footer Code
arrow-up

[:pl]Media People po raz kolejny partnerem merytorycznym FMZ 2021[:en]Media People is once again the substantive partner of FMZ 2021[:]

[:pl]

Forum Marketingu Zintegrowanego to marketingowy hub współtworzony przez cenionych w branży ekspertów, którzy dzielą się wnioskami ze śledzonych trendów i z analizowanych badań rynku. To forum wymiany idei, wiedzy, miejsce ożywionych rozmów i wymiany doświadczeń.

 

W ramach FMZ pokazujemy trendy i najlepsze praktyki dotyczące szerokiego wachlarza narzędzi komunikacyjnych i zachęcamy do osiągania ‘marketing exellence’ w każdej z nich.

Wiedza pod szyldem FMZ, jest kumulowana i udostępniana w formie podcastów, video wywiadów i warsztatów – PRZEZ CAŁY ROK, a 09 LISTOPADA udostępniane jest wydarzenie będące podsumowaniem dorobku branży z minionego roku i prognoz na rok kolejny.

 

EVERYTHING COMMUNICATES!

W hubie FMZ mówimy o tym, że WSZYSTKO KOMUNIKUJE i podkreślamy wszechstronność marketingu zintegrowanego angażującego wszystkie ZMYSŁY, ponieważ w budowaniu wizerunku i siły marki każdy kanał komunikacji dobudowuje coś do jej postrzegania.

 

Więcej info: https://fmz.smb.pl/

 

[:en]

The Integrated Marketing Forum (FMZ) is a marketing hub co-created by recognized experts in the industry who share conclusions from tracked trends and analyzed market research. It is a forum for the exchange of ideas and knowledge, a place for lively conversations and exchange of experiences.

 

As part of FMZ, we show trends and best practices regarding a wide range of communication tools and encourage you to achieve ‘marketing excellence’ in each of them.

Knowledge from the FMZ is accumulated and available in  podcasts, video interviews and workshops – during whole year.

On November 9th, our event summarizing the achievements of the industry from the past year and forecasts for the next.

 

EVERYTHING COMMUNICATES!

In the FMZ hub, we say that EVERYTHING COMMUNICATES, and we emphasize the versatility of integrated marketing involving all SENSES, because in building the image and strength of the brand, each communication channel adds something to its perception.

 

Więcej info: https://fmz.smb.pl/

 

[:]