PRZYKŁADOWE NARZĘDZIA
MP Reach – pomiar poziomu dotarcia komunikacji marketingowej do grupy docelowej.
MP Brand – pomiar kondycji rynkowej marki
MP PowerSpot – oszacowanie skuteczności oddziaływania spotu reklamowego
przed kampanią.
MP QuickAnswer – uzyskanie szybkiej odpowiedzi na doraźne pytania
ułatwiające podjęcie bieżących decyzji marketingowych w modelu:
pytanie w piątek – odpowiedź w poniedziałek.
MP Get it! – badanie rozumienia i odbioru komunikacji marketingowej różnego rodzaju – od reklamy po informacje umieszczane na produkcie
(w tym nazwa, logo, opakowanie).
MP BrandTruck – wskazanie jakie zmiany zachodzą w postrzeganiu marki
przez konsumentów, ze szczególnym uwzględnieniem podstawowych procesów kształtujących zachowania konsumenckie, jakie przyczyniają się do umacniania
albo do osłabiania i erozji jej rynkowej pozycji.
MP Diagnosis – szybka diagnoza zagrożeń i korzyści, jakie mogą się wiązać
z przygotowanym do wdrożenia działaniem marketingowym lub sprzedażowym.
Przedmiotem badania może być dowolne wdrożenie marketingowe.