Długofalowym celem  kampanii jest odczarowanie społecznej świadomość na temat stwardnienia rozsianego. SM to nie wyrok ale choroba, z którą można i trzeba walczyć.

Fundacja chce zbudować świadomość tego, że pomimo definiowania Stwardnienia Rozsianego jako choroby, ciężkiej i przewlekłej, to właściwa terapia rozpoczęta

na wczesnym etapie coraz częściej daje szasnę na w pełni normalne funkcjonowanie. Długofalowo –  uświadomienie faktu, że leczenie stwardnienia rozsianego jest możliwe –

buduje świadomość konieczności lepszego finansowania terapii SM.

W ostatniej kampanii, mówimy o Szkole Motywacji, która powstała aby pomagać skuteczniej radzić sobie z codziennymi sprawami. Do współpracy zostali zaproszeni najwybitniejsi trenerzy, specjaliści i lekarze.

Został stworzony specjalny program, który będzie uczył pacjentów lepiej się komunikować, wywierać wpływ i bronić się przed niesatysfakcjonującymi relacjami.

Skuteczna, mądra komunikacja to najlepszy sposób by walczyć o siebie.

Agencja Telescope przygotowała min. kreację, którą możecie zobacz tu:

Spoty będą emitowane w telewizji TVN i TVP oraz sieci kin należących do brokera reklamy kinowej KinAds .

 

Więcej o Szkole Motywacji http://www.szkola-motywacji.pl