Media People Dom mediowyMedia People Dom mediowyMedia People Dom mediowyMedia People Dom mediowyMedia People Dom mediowy eksperciMedia People Dom mediowy eksperciMedia People Dom mediowyMedia People Dom mediowy eksperciMedia People Dom mediowy eksperciMedia People Dom mediowy eksperciMedia People Dom mediowyMedia People Dom mediowyMedia People Dom mediowy eksperciMedia People Dom mediowyMedia People Dom mediowy

Oferty pracy: PROGRAMMATIC SPECIALIST

Miejsce pracy: Warszawa

 

OCZEKIWANIA

 

  • min. rok doświadczenia w realizacji kampanii online (wgrywanie kreacji i tagów, ustawienia kampanii, realizacja, optymalizacja, raportowanie);
  • znajomość pojęć i wskaźników, procesu obsługi i realizacji kampanii z zakresu digital advertising, performacne  oraz ekosystemu programmatic;
  • umiejętność tworzenia, monitorowania i analizowania kampanii online w systemie Adform;
  • umiejętności optymalizacji kampanii na bazie podanych współczynników;
  • znajomość pakietu MS Office (w szczególności: Excel oraz PowerPoint);
  • swobodne posługiwanie się formułami i tabelami przestawnymi w Excel’u;
  • umiejętność przygotowywania prezentacji i ofert w PPT;
  • znajomość narzędzi analityki internetowej (GA, Gemius, Google Studio);
  • podstawowa wiedza dotycząca performance marketingu (Google Adwords, Facebook Ads, remarketing, afiliacje płatne, Adform, DoublleClick). 

 

A jeśli do tego posiadasz:

  • umiejętności samodzielnego działania, doskonałej organizacji pracy i współpracy w zespole;
  •  Zdolności analityczne, zdolność formułowania przejrzystych wniosków i rekomendacji;
  • myślenie nieszablonowe i umiejętność przekonywania innych do swoich pomysłów;
  • łatwości w szukaniu rozwiązań potencjalnych problemów;,
  • proaktywna postawa, chęć nauki i pozytywne nastawienie, łatwość w nawiązywaniu kontaktów  😊

MILE WIDZIANE:

  • doświadczenie w prowadzeniu i realizacji kampanii reklamowych z zakresu e-commerce;
  • doświadczenie w obsłudze DSP (DV360, Xandr itp.), adserwerów (DoubleClick Campaign Manager, gDE itp.), web-analityki (Google Analytics, Google Tag Manager itp.);
  • podstawowa znajomość HTML5/CSS3/JavaScript (umiejętność podstawowego weryfikowania pikseli na stronie/w kreacji).

 

ZADANIA: 

  • udział w przygotowywaniu rekomendacji i strategii dla naszych klientów;
  • planowanie, realizacja i rozliczenie kampanii, w tym zarządzanie budżetami;
  • bezpośredni kontakt i współpraca z klientami, wydawcami i innymi partnerami zewnętrznymi;
  • monitorowanie kampanii realizowanych w modelu Programmatic, analiza efektywności kampanii reklamowych i ich optymalizacja;
  • prezentowanie raportów i omawianie wyników, wyciąganie wnio`sków do kolejnych rekomendacji;
  • udział w spotkaniach z partnerami (SSP/DSP), wydawcami, obsługa deali programmatycznych;
  • oraz co równie ważne – budowanie i utrzymywanie relacji z klientami

 

Napisz do nas: kontakt@mediapeople.pl