Miejsce pracy: Warszawa
OCZEKIWANIA
- min. rok doświadczenia w realizacji kampanii online (wgrywanie kreacji i tagów, ustawienia kampanii, realizacja, optymalizacja, raportowanie);
- znajomość pojęć i wskaźników, procesu obsługi i realizacji kampanii z zakresu digital advertising, performacne oraz ekosystemu programmatic;
- umiejętność tworzenia, monitorowania i analizowania kampanii online w systemie Adform;
- umiejętności optymalizacji kampanii na bazie podanych współczynników;
- znajomość pakietu MS Office (w szczególności: Excel oraz PowerPoint);
- swobodne posługiwanie się formułami i tabelami przestawnymi w Excel’u;
- umiejętność przygotowywania prezentacji i ofert w PPT;
- znajomość narzędzi analityki internetowej (GA, Gemius, Google Studio);
- podstawowa wiedza dotycząca performance marketingu (Google Adwords, Facebook Ads, remarketing, afiliacje płatne, Adform, DoublleClick).
A jeśli do tego posiadasz:
- umiejętności samodzielnego działania, doskonałej organizacji pracy i współpracy w zespole;
- Zdolności analityczne, zdolność formułowania przejrzystych wniosków i rekomendacji;
- myślenie nieszablonowe i umiejętność przekonywania innych do swoich pomysłów;
- łatwości w szukaniu rozwiązań potencjalnych problemów;,
- proaktywna postawa, chęć nauki i pozytywne nastawienie, łatwość w nawiązywaniu kontaktów 😊
MILE WIDZIANE:
- doświadczenie w prowadzeniu i realizacji kampanii reklamowych z zakresu e-commerce;
- doświadczenie w obsłudze DSP (DV360, Xandr itp.), adserwerów (DoubleClick Campaign Manager, gDE itp.), web-analityki (Google Analytics, Google Tag Manager itp.);
- podstawowa znajomość HTML5/CSS3/JavaScript (umiejętność podstawowego weryfikowania pikseli na stronie/w kreacji).
ZADANIA:
- udział w przygotowywaniu rekomendacji i strategii dla naszych klientów;
- planowanie, realizacja i rozliczenie kampanii, w tym zarządzanie budżetami;
- bezpośredni kontakt i współpraca z klientami, wydawcami i innymi partnerami zewnętrznymi;
- monitorowanie kampanii realizowanych w modelu Programmatic, analiza efektywności kampanii reklamowych i ich optymalizacja;
- prezentowanie raportów i omawianie wyników, wyciąganie wnio`sków do kolejnych rekomendacji;
- udział w spotkaniach z partnerami (SSP/DSP), wydawcami, obsługa deali programmatycznych;
- oraz co równie ważne – budowanie i utrzymywanie relacji z klientami
Napisz do nas: kontakt@mediapeople.pl