Jestem ekspertem z doświadczeniem z obydwu stron procesu marketingowego – agencji i klienta. Moje doświadczenie zdobywałem wraz z rozwojem rynku mediowego w Polsce, od planowania i zakupu mediów do planowania strategicznego i komunikacyjnego. Pracowałem zarówno dla największych marek FMCG jak i klientów B2B.
ZESPÓŁ
Tomasz Bytner
Senior Account Manager
tomasz@mediapeople.pl
O mnie
Pasja
W moim życiu prywatnym wyznaję zasadę "ruch to zdrowie", którą realizuję na rowerze, ścieżkach i w basenie. Czasami pokonuję ultra-długie dystanse, na przykład rowerując samotnie z Warszawy do Wrocławia w jeden dzień, lub biorąc udział w ultramaratonach górskich, takich jak Chojnik, czy triathlonie górskim Triminator. Poza tym, uwielbiam bikepacking, muzykę i dobre piwo.
Ekspert w obszarach
Jako ekspert, posiadam wiedzę w zakresie planowania strategicznego mediów, strategii komunikacji oraz analizy danych z zakresu mediów i marketingu.
Klienci
Miałem przyjemność pracować dla takich marek jak Unilever/Knorr/ Hellmans, Gillette, Tymbark, Frugo, Bobofrut, Nokia, Panasonic, Schoeller, Hochland, Virgin Mobile, HSBC, LOT, Dax Cosmetics, Pfizer, Ford, Maspex, Foodcare.