Media People Dom mediowy eksperciMedia People Dom mediowyMedia People Dom mediowyMedia People Dom mediowyMedia People Dom mediowyMedia People Dom mediowyMedia People Dom mediowy eksperciMedia People Dom mediowyMedia People Dom mediowy eksperciMedia People Dom mediowy eksperciMedia People Dom mediowyMedia People Dom mediowy eksperciMedia People Dom mediowy eksperciMedia People Dom mediowyMedia People Dom mediowy

ZESPÓŁ

Tomasz Bytner

Senior Account Manager

O mnie

Jestem ekspertem z doświadczeniem z obydwu stron procesu marketingowego – agencji i klienta. Moje doświadczenie zdobywałem wraz z rozwojem rynku mediowego w Polsce, od planowania i zakupu mediów do planowania strategicznego i komunikacyjnego. Pracowałem zarówno dla największych marek FMCG jak i klientów B2B.

Pasja

W moim życiu prywatnym wyznaję zasadę "ruch to zdrowie", którą realizuję na rowerze, ścieżkach i w basenie. Czasami pokonuję ultra-długie dystanse, na przykład rowerując samotnie z Warszawy do Wrocławia w jeden dzień, lub biorąc udział w ultramaratonach górskich, takich jak Chojnik, czy triathlonie górskim Triminator. Poza tym, uwielbiam bikepacking, muzykę i dobre piwo.

Ekspert w obszarach

Jako ekspert, posiadam wiedzę w zakresie planowania strategicznego mediów, strategii komunikacji oraz analizy danych z zakresu mediów i marketingu.

Klienci

Miałem przyjemność pracować dla takich marek jak Unilever/Knorr/ Hellmans, Gillette, Tymbark, Frugo, Bobofrut, Nokia, Panasonic, Schoeller, Hochland, Virgin Mobile, HSBC, LOT, Dax Cosmetics, Pfizer, Ford, Maspex, Foodcare.