Miejsce pracy: Warszawa
ZADANIA W RAMACH STANOWISKA PRACY
- samodzielne i kompleksowe przygotowanie strategii i rekomendacji digital
- udział w przetargach i projektach new business
- współpraca z klientami, wydawcami, podwykonawcami na poziomie budowania codziennej relacji, organizowania i moderacji spotkań
OCZEKUJEMY
- doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- zdolności analitycznych oraz umiejętności formułowania przejrzystych wniosków i rekomendacji
- umiejętności przygotowywania i prezentacji ofert w PPT i Excel
- umiejętności analizowania wyników i optymalizowania kampanii online
- umiejętności negocjacyjnych
- nieszablonowego myślenia i umiejętności przekonywania innych do swoich pomysłów
- znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
MILE WIDZIANE
- wiedza z zakresu realizacji kampanii reklamowych e-commerce oraz znajomość ekosystemu programmatic
- znajomość narzędzi DV360, AdForm, DoubleClick Campaign Manager, gDE, Google Analytics, Google Tag Manager
OFERUJEMY
- możliwość wyboru formy zatrudnienia
- wynagrodzenie adekwatne do umiejętności
- dodatkowe bonusy poza stałym wynagrodzeniem
- możliwość pracy w systemie hybrydowym
- szkolenia indywidulanie dobierane do potrzeb
- dogodna lokalizacja biura na Mokotowie, tuż przy metrze
- kameralna atmosfera
- pyszna kawa, liściasta herbata, zdrowe słodkości
Napisz do nas: kontakt@mediapeople.pl