„Czy jesteś gotowy na przyszłość?” takie przewrotne pytanie postawiliśmy w ramach 10. Forum Marketingu Zintegrowanego. Nasza branża podatna na innowacje, dynamiczna dzięki cyfryzacji mediów, rozwija się od kilku lat z zawrotną prędkością. Dlatego co roku staramy się wspólnie uczyć się od siebie w formule „marketerzy dla marketerów”. FMZ to dwudniowa konferencja dla osób związanych z marketingiem i światem reklamy. To wyjątkowe wydarzenie organizowane przez stowarzyszenie branżowe SMB, którego celem jest edukacja rynku i dostarczanie jego uczestnikom najwyższej jakości wiedzy.

Pierwszy dzień Forum to zawsze prezentacja najlepszych case studies marketingu 360, realizowanych w ostatnich miesiącach – 10 wyjątkowych kampanii B2C i B2B, które innowacyjnie wykorzystywały dostępne rozwiązania i skutecznie działały. W tym roku uczestnicy Forum będą mieli okazję podpatrzeć, jak realizują swoje kampanie i osiągają sukces m.in. zwycięzcy konkursu branży marketingowej – Golden Arrow.

Drugi dzień Forum to Dzień Inspiracji, w trakcie którego wyjątkowi eksperci inspirują, motywują i pobudzają uczestników do dalszego podbijania marketingowego świata.

Więcej informacji na stronie: https://www.polskimarketing.pl/