Media People partnerem merytorycznym konferencji „Marketerze, czy nadążasz?” w ramach Forum Marketingu Zintegrowanego

Forum to dwudniowa konferencja dla osób związanych z marketingiem i światem reklamy. Pierwszy dzień to prezentacja najlepszych case studies marketingu 360, realizowanych w ostatnich miesiącach – 12 wyjątkowych kampanii B2C i B2B, które zdobywały nagrody w branżowych konkursach, wykorzystywały innowacyjne rozwiązania i skutecznie działały. Niepowtarzalna możliwość zobaczenia jak najlepsi marketerzy realizują swoje kampanie i osiągają sukces. Drugi dzień jest pełen „Inspiracji”, w trakcie którego uznani eksperci inspirują, motywują i pobudzają uczestników do dalszego podbijania marketingowego świata.

W tym roku w dniach 17-18 października gościliśmy ponownie w Cinema City, w Galerii Mokotów w Warszawie.

Hasło tegorocznej edycji FMZ „Marketerze, czy nadążasz?” odnosi się do coraz większej ilości danych, narzędzi i rozwiązań, którymi marketerzy muszą umieć się posługiwać. Forum jest platformą wymiany wiedzy i doświadczeń, a także nawiązywania nowych relacji biznesowych.

Forum to wyjątkowe spotkanie liderów branży marketingowej, którzy co roku znajdują tu wszystko, czego potrzebują do skutecznego działania i ciągłego rozwoju. Najlepsze benchmarki działań marketingu zintegrowanego, wyjątkowe inspiracje, fantastyczna atmosfera sprzyjająca nauce, wymianie wiedzy oraz budowaniu relacji biznesowych.

Media People ma swojego przedstawiciela w Radzie Programowej konferencji.

Więcej na stronie www.polskimarketing.pl