Od 20 lat jestem związany z branżą mediową, zdobywając doświadczenie zarówno w mediach tradycyjnych, jak i projektach 360. Swoją karierę rozpocząłem po stronie największych międzynarodowych domów mediowych. Specjalizuję się w budowaniu kompleksowych strategii komunikacyjnych, które łączą różnorodne kanały mediowe – od offline’u po działania digitalowe. Dzięki wieloletniej współpracy z czołowymi wydawcami posiadam szeroką wiedzę i doświadczenie w negocjacjach mediowych, co pozwala mi efektywnie zarządzać budżetami reklamowymi i maksymalizować ich wartość. Moim celem jest dostarczanie rozwiązań, które spełniają oczekiwania klientów. W pracy stawiam na innowacyjność, analityczne podejście i budowanie długofalowych relacji opartych na zaufaniu.
ZESPÓŁ
Łukasz Sadłek
O mnie
Pasja
Jestem pasjonatem koszykówki, którą aktywnie uprawiam od najmłodszych lat. Moje zamiłowanie do tej dyscypliny łączy się z fascynacją NBA, zwłaszcza złotą erą lat 90., która ukształtowała moje podejście do sportu i życia. Poza boiskiem oddaję się literaturze, szczególnie amerykańskiej prozie. Moją pasją jest również muzyka – kocham brzmienia wytwórni Motown, uwielbiam funk i amerykański rap lat 90, które niezmiennie towarzyszą mi w codziennym życiu. Zainteresowania kształtują mój charakter, łącząc w sobie energię, kreatywność i determinację, które przenoszę na wszystkie podejmowane wyzwania.
Ekspert w obszarach
- strategie komunikacji
- strategie mediowe
- planowanie i zakup mediów offline
- client service
Klienci
Miałem przyjemność pracy m.in. dla: Toyota, Hochland, Play, Aviva, Maspex, Reckitt Benckiser, Mondelez, Amazon.