Media People Dom mediowyMedia People Dom mediowyMedia People Dom mediowyMedia People Dom mediowyMedia People Dom mediowy eksperciMedia People Dom mediowy eksperciMedia People Dom mediowy eksperciMedia People Dom mediowyMedia People Dom mediowy eksperciMedia People Dom mediowy eksperciMedia People Dom mediowyMedia People Dom mediowy eksperciMedia People Dom mediowyMedia People Dom mediowyMedia People Dom mediowy

ZESPÓŁ

Mirek Szwaj

Digital Media Director

O mnie

W branży reklamy digital pracuję nieustannie od 2006 roku. Mam doświadczenie współpracy zarówno z największą, sieciową agencją mediową w Polsce, jak i z mniejszymi domami mediowymi.

Miałem czas by uważnie przyjrzeć się wszystkim etapom procesu implementacji działań reklamowych w mediach cyfrowych.

Jako osoba ciekawa świata, lubiąca się uczyć i współpracować z innymi – digital to przestrzeń dla mnie.

Rok w online przynosi tyle zmian, debiutów, nowych spojrzeń i paradygmatów, co 10 lat w offline.

W porównaniu z analogowymi kanałami komunikacji - nie ma tu nudy.

Pasja

Muzyka – pasywnie i aktywnie.

Aktualnie ćwiczę grę na klarnecie Bb. Repertuar szeroki, od Ravela, Joplina i Prokofiewa po Mazzola, Zenka Martyniuka i Jožina z Bažin, a zaczynałem od akordeonu.

Gry planszowe i sporty zespołowe.

Literatura faktu.

Psychologia społeczna.

Last, not least - próbuje się też realizować jako rodzic dwóch córek, co prawdopodobnie jest największym wyzwaniem w życiu

Ekspert w obszarach

  • strategie komunikacji z wykorzystaniem wszelkich kanałów digital media-mixu
  • obsługa klienta
  • planowanie i zakup mediów
  • analizy komunikacji i trendów marketingu cyfrowego

Klienci

Bioderma, Klosterfrau, Polfarmex, Orange, Unilever, WarnerBrothersTV, CEWE, mBank, Go Sport, New Holland, Syngenta, Euralis, Altom, Polisa Plus, Swiss Krono, Etex Group, Okna Jezierski, Edu bears, TEB Edukacja, Fundacja RAKIETY.