arrow-up

[:pl]Kiwi.com nowym klientem Media People[:en]Kiwi.com is a new client Media People in Poland[:]

[:pl]

Kiwi.com nowym klientem sieci weCAN w regionie CEE  i Media People w Polsce

 

Sieć agencji weCAN z Europy Środkowej i Wschodniej pozyskała do współpracy firmę z sektora traveltech Kiwi.com, wyszukiwarkę tanich podróży.

 

Kampania Kiwi.com ma za zadanie wzmocnić wizerunek marki, której przewaga w branży turystycznej, oparta jest o innowacyjną technologię, na której firma powstała. Kampania realizowana jest w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii i na Węgrzech. Koordynatorem działań jest czeska agencja mediowa _CANMedia, która wraz z polskim Media People, rumuńską grupą thegroup oraz węgierską Café Communications realizuje kampanie z lokalnymi celami i specyfikami.

„Dla Kiwi.com to pierwsza kampania na taką skalę, a oczekiwania są duże. Byłem szczęśliwy, że zaproponowano mi prowadzenie klienta w tym projekcie i z radością podjąłem rękawicę! Kiwi.com to marka, która rzuca wyzwanie tradycyjnym sposobom kupowania podróży i chcemy zrobić kampanię, która zrobi to samo w mediach, nie wspominając już o silnym zapleczu technicznym firmy, które przekłada się na działania marketingowe.” – mówi Jiri Pudil, dyrektor ds. mediów w _CANMedia.

„Cieszymy się, że udało nam się przekonać do współpracy kolejnego klienta, który będzie realizował z nami kampanie w regionie CEE. Jednocześnie to wielki zaszczyt pracować dla firmy, tak rozwiniętej technologicznie i móc realizować wysoko postawione wymagania” – skomentował Michał Polański, prezes Media People.

 

Zobacz spoty reklamowe:

PL London: https://youtu.be/gSqDKwDWO5U

PL Rome: https://youtu.be/K2jc4tuZRk4

Barcelona PL: https://youtu.be/tPFOtCQeBjo

Paris PL: https://youtu.be/AJfM2sA6ApM

 

Więcej informacji:

Weronika Szwarc-Bronikowska

weronika@mediapeople.pl

tel.: +48 604 540 940

[:en]

Kiwi.com is a new client of the weCAN network in the CEE region and Media People in Poland

Central and Eastern European agency network, weCAN, has welcomed the global travel tech company, Kiwi.com, as a new client.

Kiwi.com has a new brand identity that reflects the company’s unique position in the travel industry that brings the innovative technology that Kiwi.com was founded on into focus and weCAN is supporting that through a brand awareness and sales promotion campaign. The campaign was launched on 20 September in Poland, Czechia, Slovakia, Romania and Hungary. Using various online and offline platforms, the goal of the campaign is to initially drive brand awareness, followed with sales promotion. The campaign is digital first and will then be supported with ATL.

The campaign is coordinated by Czech media agency _CANMedia, who work closely with all the other involved agencies: the Polish agency Media People, the Romanian thegroup and the Hungarian Café Communications.

“For Kiwi.com this is the first campaign of such extent, and their expectations are high. I was happy to be offered the client lead on this project and I gladly picked up the gauntlet! Kiwi.com is a brand that challenges the traditional ways of buying travel and we want to make a campaign that will do the same in media, not to mention the strong technical background the company has which translates to the marketing activities.” – says Jiri Pudil, Media Director of _CANMedia.

“We are glad that we managed to convince another client to cooperate with us, who will carry out campaigns with us in the CEE region. At the same time, it is a great honor to work for a company that is so technologically advanced and to be able to meet high requirements,” – commented Michał Polański, President of Media People.

 

 

 

 

PL London: https://youtu.be/gSqDKwDWO5U

PL Rome: https://youtu.be/K2jc4tuZRk4

Barcelona PL: https://youtu.be/tPFOtCQeBjo

Paris PL: https://youtu.be/AJfM2sA6ApM

 

More information:

Weronika Szwarc-Bronikowska

weronika@mediapeople.pl

tel.: +48 604 540 940

[:]

Post comment.